Lavkarbo fiskepinner

av Naturmamma

Disse fiskepinnene er perfekt å lage til matboksen til skolebarn, som en varm lunch eller til middag.
Server da gjerne med rømmedipp, råkost eller ovnsbakte potetbåter.

Så enkelt og så godt

Lavkarbo for nybegynnere: slik lykkes du på 4 uker | Mer matglede med lavkarbo: naturlig mat uten gluten og sukker | Lavkarbo for alle: 100 nye oppskrifter | Lavkarbo: husmannskost | Keto: optimer din fettforbrenning og gå ned i | Frisk med lavkarbo: nytt liv med riktig mat |

Lavkarbo fiskepinner

  • 500 g hvit fisk
  • 6 ss finmalte mandler
  • litt sitronpepper
  • litt salt
  • 1-2 ss smør eller kokosolje (til steking)
  1. Sett stekepannen på middels varme og ha i smør eller kokosolje til steking.
  2. Begynn med å dele opp fisken i passelige biter. Tørk dem med kjøkkenpapir.
  3. Krydre fisken med sitronpepper og salt.
  4. Ha finmalte mandler i en skål og dypp fiskebitene i det.
  5. Legg fiskebitene på stekepannen og stek i et par minutter på hver side til de er gyllenbrune.
Lunsj, Matboksmat
Fisk, Glutenfri, Lavkarbo, Melkefri

Skriv en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.