//reklame – i samarbeid med BGAminner.no//
Når jeg var liten så pleide jeg å spille inn alle mine favoritt musikkvideoer fra topp 20 på VHS. Jeg satt klar med pekefingeren på record klar til å spille inn når de beste sangene kom på. Stor sett Backstreet Boys og Spice Girls husker jeg. Det hadde vært litt moro å se de filmene igjen. De ligger på loftet mange av dem, og jeg har vurdert gang på gang å kaste dem, for vi har jo ikke VHS spiller lenger. Den røk i 2006 av at den gang 2 årige Martin puttet noen små lekefigurer inn i maskinen og jeg ikke merket det før det var litt for sent. Maskinen lagde mange rare lyder for å si det sånn.